Wat is er aan de hand met de krant?
Populaire journalistiek in tijden van een digitale tornado
Paperback NL 1e druk 9789493428065Samenvatting
De digitale nieuwswereld weet van geen ophouden. Nog niet zo lang geleden moest je veel meer geduld oefenen om te weten te komen wat er op onze planeet gaande was.
Paul Daenen (70) was van 1996 tot 2012 hoofdredacteur van Het Laatste Nieuws. Nadien beleefde hij als directeur content bij DPG Media de wonderjaren van de digitale journalistiek en de teloorgang van de gedrukte krant.
Vandaag vindt hij het papier enkel in het weekend nog de moeite waard. Tijdens de weekdagen scrolt hij op de nieuwsapps. En vraagt hij zich soms af: was het vroeger beter? Wat hij zeker weet: vroeger was het anders. En daarover gaat dit boek. Over veertig jaar populaire journalistiek in Vlaanderen. Over verbazing en verdwazing. Over het mooiste beroep ter wereld. Vroeger en nu ook nog?
Specificaties
Vaak samen gekocht
Anderen die dit kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan