OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
Pagina 4 van 63 resultaten
recensie
Algemeen management
28 maart 2013
Jeanine Dijkhuis
Uitgeverij Het Boekenschap is een serie over klantgericht ondernemen gestart. In het najaar van 2011 verscheen het eerste boek. Dat boek ging over Karel van Eerd ofwel over Jumbo, een bedrijf dat zich binnen de supermarktbranche heeft onderscheiden op het gebied van klantvriendelijkheid.
recensie
Marketing
28 maart 2013
Jeanine Dijkhuis
2-3 minuten leestijd
Het economisch model waarop onze samenleving stoelt moet radicaal om', vindt Jim Stolze. 'In plaats van sturen op Return on Investment moeten we sturen op Return on Attention.'
recensie
Marketing
22 maart 2013
Jeanine Dijkhuis
Dat in deze tijd van toenemende mediaconsumptie mensen steeds meer prikkels krijgen, is bekend. Men ontvangt dus ook vaker commerciële boodschappen en dat levert keuzestress op. Het kan niet anders, dan dat dit gevolgen heeft voor de media aandacht die je als organisatie inkoopt.