Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									11 resultaten
								
								Trefwoord: Long-tail
				paperbackNederlands160 blz.9789492004659
				1e druk
				31-10-2018
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek presenteren Willem Verbeke en Dave Teeuwsen de theoretische grondslagen voor het ontwikkelingsmodel van de succesvolle professional van ExploreMe.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands160 blz.9789492004666
				1e druk
				11-6-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek presenteren Willem Verbeke en Dave Teeuwsen de theoretische grondslagen voor het ontwikkelingsmodel van de succesvolle professional van ExploreMe.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels288 blz.9780470876411
				1e druk
				25-8-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
'Business Model Generation' is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands336 blz.9789047014775
				8e druk
				1-7-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
In de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands192 blz.9789462200135
				1e druk
				5-2-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel!					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands320 blz.9789047008606
				1e druk
				16-9-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
De kern van dit boek is een uniek overzicht van meer dan 50 succesvolle en innovatieve businessmodellen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands216 blz.9789462763159
				1e druk
				15-3-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Goede marketeers gebruiken consumenten niet om de problemen van hun bedrijf op te lossen, maar om de problemen van hun klanten op te lossen. Godin laat zien hoe.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands272 blz.9789046813881
				1e druk
				6-12-2011
						
						De volgende industriële revolutie komt eraan! Uw eigen producten 3D printen en aan de man brengen, dat is de nieuwe werkelijkheid.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands213 blz.9789047010135
				1e druk
				15-10-2016
						
						In dit boek lees je hoe je deze en andere inzichten – de fundamenten onder het Rijnlands denken – kunt interpreteren en toepassen in je eigen organisatie.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands80 blz.9789047017455
				1e druk
				20-6-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
Een zwarte zwaan, zo noemt Nassim Nicholas Taleb een onverwachte gebeurtenis die een enorme impact heeft. Denk bijvoorbeeld aan de aanslagen van 11 september 2001, de financiële crisis van 2008 en de huidige oorlog in Oekraïne.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands320 blz.9789047008613
				1e druk
				16-9-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
De kern van dit boek is een uniek overzicht van meer dan 50 succesvolle en innovatieve businessmodellen.					 Meer