Filteren
Trefwoord
36 resultaten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
26% KORTING
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
34% KORTING
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
paperbackNederlands316 blz.9789001025076
7e druk
6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat. Meer
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
gebondenNederlands244 blz.9789490783525
1e druk
12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
60% KORTING
paperbackEngels210 blz.9780201407198
2e druk
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld. Meer
gebondenEngels1744 blz.9781405161787
1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Meer
paperbackEngels213 blz.9780071373586
1e druk
13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent. Meer
gebondenEngels240 blz.9780230342262
1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is. Meer
gebondenEngels395 blz.9780749464912
2e druk
3-9-2012
De 2e editie verkent de diversiteit van de betekenis van 'luxe' binnen de verschillende markten en de gevolgen van sociale netwerken en digitale ontwikkelingen op de strategie voor luxeproducten. Meer
paperbackEngels171 blz.9780749471484
1e druk
14-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
Merken, marketing en reclame staan onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. Meer
gebondenNederlands206 blz.9789090174624
3e druk
Dit boek verschaft u de kennis om de positie en zetten voor uw onderneming te bepalen. Het boek geeft inzicht in de theorie over het bepalen van de positie en bevat diverse praktische tools. Meer
53% KORTING
paperbackNederlands344 blz.9789024441556
1e druk
5-5-2023
Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Meer
paperbackEngels800 blz.9781944659011
8e druk
Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing. Meer
67% KORTING