Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									521 resultaten
								
								Trefwoord: Waarde-creëren
				e-bookNederlands291 blz.9789052619965
				1e druk
				14-11-2012
						
						Hoe behaalt u blijvende waarde? En hoe krijgt u het voor elkaar dat alle belanghebbenden enthousiast zijn over uw organisatie?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands372 blz.9789012581240
				1e druk
				3-11-2017
						
						'Inkoop' van Gerco Rietveld is uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2010. Inkoop maakt een ongekend snelle ontwikkeling door. Pioniers betreden ongebaande paden en ontdekken steeds nieuwe kansen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands250 blz.9789401807777
				1e druk
				7-9-2021
										
			
						Dit boek gaat over data, en hoe ermee om te gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst die er al is.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789024418725
				1e druk
				3-4-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018  Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands328 blz.9789462200395
				1e druk
				6-6-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
Waarom zou u zich niet laten inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en hiermee baanbrekende veranderingen in de markt hebben gerealiseerd?					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands328 blz.9789462200074
				1e druk
				8-1-2019
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Waarom zou u zich niet laten inspireren door bedrijven die het fundamenteel anders hebben gedaan en hiermee baanbrekende veranderingen in de markt hebben gerealiseerd?					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands176 blz.9789024418732
				1e druk
				5-4-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018  Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands447 blz.9789025418281
				1e druk
				18-2-2008
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels952 blz.9781394279418
				8e druk
				21-5-2025
										
			
						Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies has been the gold standard in measuring and managing company value for more than 30 years.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels1024 blz.9781394279470
				8e druk
				1-6-2025
										
			
						Valuation, University Edition, Eighth Edition: Measuring and Managing the Value of Companies is filled with the expert guidance from McKinsey & Company that students and professors have come to rely on for more than 30 years.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands345 blz.9789462200838
				1e druk
				28-2-2014
						
						U werkt in de zorg. U hebt het gevoel dat uw organisatie het echt anders moet gaan doen, maar u weet nog niet hoe. Laat u inspireren!					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands324 blz.9789013109436
				1e druk
				12-9-2013
						
						De vraag die iedere ondernemer anno 2013 op de lippen brandt: hoe verdien je als ondernemer je geld in een nieuwe duurzame economie? Marga Hoek geeft in dit boek het antwoord.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands319 blz.9789052619279
				2e druk
				20-3-2013
										
			
						'De beleveniseconomie' is onbetwist een managementklassieker en het is nog steeds de belevenis die de klant op een speciale manier verbindt aan uw product en uw bedrijf.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands235 blz.9789025415044
				9e druk
				30-11-2013
										
			
						Human Resources wordt steeds belangrijker voor de strategie van bedrijven: prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan echter wel gemeten kunnen worden.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands400 blz.9789462201552
				1e druk
				15-4-2015
						
						Voor continuïteit en groei moet een heldere en waardevolle bijdrage worden geleverd voor klanten, aandeelhouders, medewerkers én de maatschappij.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands281 blz.9789013074086
				1e druk
				13-9-2017
										
			
						Hoe kunt u oude, achterhaalde, business modellen onderzoeken, ter discussie stellen en transformeren? Deze Nederlandse vertaling van het succesvolle boek geeft de antwoorden.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands288 blz.9789024434855
				1e druk
				24-11-2020
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Stap weg van traditionele, verouderde en inefficiënte bedrijfsmodellen om waarde te verhogen en klanten positief te verrassen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels324 blz.9781591391340
				1e druk
				
						
						In dit nieuwe boek ontwikkelen Kaplan en Norton een nieuw instrument: de Strategy Map. Deze maakt het mogelijk om heldere en precieze verbanden te leggen tussen de ongrijpbare (zachte) factoren in een organisatie en het proces van waardecreatie.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands512 blz.9789400513914
				1e druk
				13-7-2021
										
			
						Veel mensen denken dat ze een businessopleiding moeten volgen om te leren hoe ze een succesvol bedrijf kunnen opbouwen of vooruit kunnen komen in hun carrière.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands260 blz.9789401486866
				1e druk
				11-10-2022
										
			
						Het vakgebied locatieontwikkeling is volop in beweging. Nieuwe inzichten, veranderende behoeften en grootse uitdagingen vragen om een andere kijk op locaties.					 Meer