Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									10 resultaten
								
								Trefwoord: Wachttijden
				e-bookNederlands148 blz.9789081590860
				1e druk
				17-3-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit is wereldwijd het eerste boek wat gaat over het implementeren van QRM. Over de theorie van QRM zijn inmiddels al diverse boeken verschenen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands190 blz.9789059319493
				1e druk
				26-6-2015
						
						'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands189 blz.9789081298834
				1e druk
				15-12-2017
						
						Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands185 blz.9789400112568
				1e druk
				22-3-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
In de themadelen van dit preadvies staan wij stil bij minderjarigen die met de jeugdzorg in aanraking komen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands246 blz.9789001769673
				1e druk
				7-8-2009
						
						'Logistiek in de zorg' biedt u een helder overzicht van de logistiek in en tussen zorginstellingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789057125706
				1e druk
				10-7-2024
						
						Jaarlijks doen miljoenen Nederlanders en Belgen een beroep op de psychologische hulpverlening. Iets minder dan de helft van ons krijgt ten minste eens in het leven een psychische aandoening.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands127 blz.9789083150208
				1e druk
				12-3-2021
						
						Gastvrijheid wordt steeds belangrijker in onze samenleving. Meerdere bedrijfstakken beginnen het nut in te zien van Gastvrijheid.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands176 blz.9789024434725
				1e druk
				
										
			
						Processen vormen het hart van de organisatie, ze leveren immers het product of de dienst waar je als organisatie je bestaansrecht aan ontleent.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels216 blz.9789090377056
				6e druk
				15-9-2023
						
						For humans, receiving attention is essential for functioning well.  No matter how social we consider ourselves, giving attention to others is becoming increasingly challenging for us.					 Meer
							
			
								23% KORTING
			
				paperbackNederlands216 blz.9789090358246
				4e druk
				29-11-2022
						
						Voor de mens is het krijgen van aandacht van essentieel belang om goed te functioneren. Hoe sociaal wij onszelf ook vinden, aandacht geven aan anderen gaat ons steeds minder goed af.					 Meer