Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Uitdagingen + oplossingen
Alle uitdagingen + oplossingen
  • Direct naar
    • Alle uitdagingen en oplossingen
    • Meest bekeken managementvragen
    • Recent gestelde vragen
    • Stel jouw managementvraag
  • Ontdek oplossingen per thema
    • Boekadviezen en geschenken
    • Digitalisering en technologie
    • Communicatie en onderhandeling
    • Compliance en regelgeving
    • alle thema’s
  • Voorbeelden
    • Boekcadeau voor promotie
    • AI toepassen op werk
    • Versterken interne communicatie
    • Voorkomen corruptie en onethisch gedrag
    • alle vragen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Direct naar
    • Managementboek TOP 100
    • AI-books
    • Managementuitdagingen
    • Auteur in de spotlight
    • Online Magazine
    • Binnenkort verwacht
    • Aanbiedingen
    • Trending trefwoorden
  • Rubrieken
    • Advisering
    • Algemeen management
    • Coaching en trainen
    • Communicatie en media
    • Economie
    • Financieel management
    • Inkoop en logistiek
    • Internet en social media
    • IT-management / ICT
    • Juridisch
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Mens en maatschappij
    • Non-profit
    • Ondernemen
    • Organisatiekunde
    • Personal finance
    • Personeelsmanagement
    • Persoonlijke effectiviteit
    • Projectmanagement
    • Psychologie
    • Reclame en verkoop
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • Werk en loopbaan
    • alle rubrieken
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Direct naar
    • Bestseller 60
    • Fictie TOP 20
    • Non-fictie TOP 20
    • Spanning TOP 20
    • Jeugd TOP 10
    • Culinair TOP 10
    • Aanbiedingen
  • Rubrieken
    • Cadeauboeken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Filosofie
    • Flora en fauna
    • Geneeskunde
    • Geschiedenis
    • Gezondheid
    • Informatief / professioneel
    • Jeugd
    • Juridisch
    • Koken en eten
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Mens en maatschappij
    • Naslagwerken
    • Paramedisch
    • Psychologie
    • Reizen
    • Religie
    • Schoolboeken
    • Spiritualiteit
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Thrillers en spanning
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Interactief leren
Alle seminars & trainingen
  • Direct naar
    • Live events
    • Online training
    • AI-books
  • Online Magazine
    • Previews
    • Recensies
    • Interviews
    • Podcasts
    • Videos
  • Volg ons op
    • Spotify
    • YouTube
    • Instagram
    • Linkedin
Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Nu lezen
Online Magazine
  • Direct naar
    • Recensies
    • Interviews
    • Previews
    • Opinie
    • Actueel
    • Podcasts
    • Videos
  • Lees over
    • Algemeen management
    • Coachen en trainen
    • Leiderschap
    • Marketing
    • Organisatiekunde
    • Strategisch management
    • Verandermanagement
    • meer onderwerpen
  • Recente artikelen
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Leiderschap How to Win Friends and Influence People
How to Win Friends and Influence People
How to Win Friends and Influence People
Dale Carnegie

Dale Carnegie (1888-1955) was een Amerikaanse schrijver.Zijn bekendste werk is 'Hoe je vrienden maakt en mensenbeïnvloed' - 'How to win friends and influence people' dievoor het eerst verscheen in 1936. Het kan gezien wordenals een ware managementklassieker en staat nog steeds inde bestverkocht lijsten in veel landen.

Meer over Dale Carnegie
Uit de boeken - Mentale weerbaarheid Bertrand Weegenaar 25 november 2024 Het einde van het kalenderjaar nadert. Een moment om stil te staan en vooruit te kijken. Maar het zijn zware tijden. Dagelijks worden we geconfronteerd met ellende uit Oekraïne, Afrika, Israël en Libanon. We zien polarisatie en bevinden ons in diverse transities. Jarenlange inflatie leidt onvermijdelijk tot bezuinigingen; dat is een economische wetmatigheid. En we zijn nog maar net hersteld van de coronacrisis. Lees het volledige artikel
Dale Carnegie

How to Win Friends and Influence People

Updated For the Next Generation of Leaders

Gebonden Engels 2022 1e druk 9781982171452
Gebonden | EN € 40,46 Paperback | NL € 24,95 E-book | NL € 14,99
40,46
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 6 werkdagen
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Updated for the first time in more than forty years, Dale Carnegie's timeless bestseller How to Win Friends and Influence Peoplea classic that has improved and transformed the personal and professional lives of millions.

This new edition of the most influential self-help book of the last century has been updated under the care of Dale's daughter, Donna, introducing changes that keep the book fresh for today's readers, with priceless material restored from the original 1936 text.

One of the best-known motivational guides in history, Dale Carnegie's groundbreaking publication has sold tens of millions of copies, been translated into almost every known written language, and has helped countless people succeed.

Carnegie's rock-solid, experience-tested advice has remained relevant for generations because he addresses timeless questions about the art of getting along with people.

How to Win Friends and Influence People teaches you:
- How to communicate effectively
- How to make people like you
- How to increase your ability to get things done
- How to get others to see your side
- How to become a more effective leader
- How to successfully navigate almost any social situation
- And so much more!

How to Win Friends and Influence People is a historic bestseller for one simple reason: Its crucial life lessons, conveyed through engaging storytelling, have shown readers how to become who they wish to be. With the newly updated version of this classic, that's as true now as ever.

Trefwoorden

communicatie   persoonlijke effectiviteit   sociale vaardigheden   invloed uitoefenen   overtuigingskracht   relaties opbouwen   leiderschap   kritiek vermijden   actief luisteren   persoonlijke ontwikkeling   psychologie   waardering tonen   empathie   belangstelling tonen   menselijk gedrag   beïnvloedingstechnieken   emotionele intelligentie   positieve benadering   conflicthantering   motiveren   feedback geven   onderhandelen   netwerken   communiceren   conflictbeheersing   zelfvertrouwen   verkopen   luisteren   zelfbeheersing   argumenteren vermijden  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781982171452
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:320
Uitgever:Simon & Schuster UK
Druk:1
Hoofdrubriek:Leiderschap
Serie:Series:Dale Carnegie Books

Expertrecensies (1)

recensie
Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt
Claudia Broeke | 2 januari 2014
Dale Carnegie schreef zijn boek 'How to win friends and influence people' al in 1936. Wereldwijd zijn er meer dan 15 miljoen exemplaren over de toonbank gegaan en het is één van de best verkochte boeken aller tijden. In 2013 is de (licht herziene) versie door uitgever Pearson in Nederland uitgebracht onder de titel 'Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloed'. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Zou een boek dat bijna 80 jaar geleden verscheen nog actueel kunnen zijn?
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!
Schrijf een recensie
Lees ons recensiebeleid
Uw cijfer
?
Log in om te stemmen

Interviews en artikelen (1)

achtergrond
Uit de boeken - Mentale weerbaarheid
Bertrand Weegenaar 25 november 2024 Het einde van het kalenderjaar nadert. Een moment om stil te staan en vooruit te kijken. Maar het zijn zware tijden. Dagelijks worden we geconfronteerd met ellende uit Oekraïne, Afrika, Israël en Libanon. We zien polarisatie en bevinden ons in diverse transities. Jarenlange inflatie leidt onvermijdelijk tot bezuinigingen; dat is een economische wetmatigheid. En we zijn nog maar net hersteld van de coronacrisis.
Artikel lezen

Over Dale Carnegie

Dale Carnegie (1888-1955) was een Amerikaanse schrijver.Zijn bekendste werk is 'Hoe je vrienden maakt en mensenbeïnvloed' - 'How to win friends and influence people' dievoor het eerst verscheen in 1936. Het kan gezien wordenals een ware managementklassieker en staat nog steeds inde bestverkocht lijsten in veel landen. Carnegie bedacht vele theorieën en cursussen rondompersoonlijke ontwikkeling, verkopen, collectieveopleidingen, spreken voor publiek en sociale interactie. Carnegie wordt gezien als een vroege aanhanger van deresponsibility assumption, waarbij het individu gedeeltelijkof helemaal verantwoordelijk is voor hetgeen hij of zijtegenkomt in zijn persoonlijke leven in grotere mate danmen bewust er van is.

Andere boeken door Dale Carnegie

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Voorwoord bij de herziene uitgave door Donna Dale Garnegie
Hoe en waarom dit boek werd geschreven
Negen suggesties om zo veel mogelijk uit dit boek te halen

Deel 1: Basistechnieken voor het omgaan met andere mensen
1. Wie honing wil verzamelen moet de bijenkorf niet omstoten
2. Het grote geheim van de omgang met anderen
3. 'Wie dit kan heeft de hele wereld achter zich. Wie het niet kan bewandelt een pad dat eenzaam is.'

Deel 2: Zes manieren om jezelf bemind te maken
1. Als je dit doet zul je overal welkom zijn
2. Een simpele manier om een goede eerste indruk te maken
3. Als je dit nalaat stuur je aan op moeilijkheden
4. Een gemakkelijke manier om een vlotte prater te worden
5. Hoe je de belangstelling van anderen kunt wekken
6. Hoe je kunt maken dat de mensen je dadelijk mogen

Deel 3: Hoe je anderen tot jouw standpunt kunt bekeren
1. Een meningsverschil valt niet te winnen
2. Een onfeilbare manier om vijanden te maken - en hoe dat kunt vermijden
3. Als je fout zit, geef dat dan toe
4. Een druppel honing
5. Krijg de ander zover dat doe meteen ‘ja!’ zegt
6. De veiligheidsklep bij het opvangen van klachten
7. Hoe je de medewerking van anderen kunt krijgen
8. Een vuistregel die wonderen voor je doet
9. Wat iedereen wel wil
10. Een oproep die iedereen leuk vindt
11. Films doen het, adverteerders doen het. Waarom die het niet?
12. Als niets anders werkt, probeer dan dit eens

Deel 4: Wees een leider: hoe je anderen kunt veranderen zonder aanstoot te geven of onlustgevoelens op te wekken
1. Als je dan toch iets aan te merken hebt, begin dan zo
2. Hoe je kritiek kunt geven zonder dat anderen een hekel aan je krijgen
3. Begin eerst over je eigen miskleunen
4. Niemand krijgt graag bevelen
5. Laar de ander geen gezichtsverlies lijden
6. Hoe je anderen kunt aansporen tot succes
7. Geef mensen van een reputatie die ze moeten hooghouden
8. Zorg ervoor dat de fout makkelijk te corrigeren lijkt
9. Zorg ervoor dat de mensen met plezier doen wat jij voorstelt

Bijlage: Een korte route naar persoonlijk aanzien

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • How to Win Friends and Influence People
    Dale Carnegie
    How to Win Friends and Influence People
    € 9,95
  • Hoe je vrienden maakt en mensen beinvloedt
    Dale Carnegie
    Hoe je vrienden maakt en mensen beinvloedt
    € 14,99
  • Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt
    Dale Carnegie
    Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt
    € 24,95
  • Leidinggeven met falen en opstaan
    Remko van der Drift
    Leidinggeven met falen en opstaan
    € 29,99
  • De 5 frustraties van teamwork
    Patrick Lencioni
    De 5 frustraties van teamwork
    € 20,00
  • Leiderschap op basis van je sterke punten
    Tom Rath
    Leiderschap op basis van je sterke punten
    € 25,99

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • advisering
  • algemeen management
  • coaching en trainen
  • communicatie en media
  • economie
  • financieel management
  • inkoop en logistiek
  • internet en social media
  • it-management / ict
  • juridisch
  • leiderschap
  • marketing
  • mens en maatschappij
  • non-profit
  • ondernemen
  • organisatiekunde
  • personal finance
  • personeelsmanagement
  • persoonlijke effectiviteit
  • projectmanagement
  • psychologie
  • reclame en verkoop
  • strategisch management
  • verandermanagement
  • werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Over ons Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Recensiebeleid Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
PRETTIG KENNIS MAKEN
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Colofon Privacy Cookies Cookie instellingen Service & Contact Over ons
© 2025 Mainpress BV

    Personen

      Trefwoorden

        How to Win Friends and Influence People

        How to Win Friends and Influence People
        Dale Carnegie
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        How to Win Friends and Influence People

        Verwijder uw beoordeling