

Lien Van den Driessche is expert in persoonlijk leiderschap en organisatieontwikkeling. Ze activeert eigenaarschap en begeleidt duurzame verandering op individueel, team- en organisatieniveau. Met een mensgerichte én resultaatgerichte aanpak werkt ze in commerciële én maatschappelijke contexten, van bedrijven tot ziekenhuizen en overheden.
Meer over Lien Van Den DriesscheIntelligente organisaties
Slaan de brug tussen zakelijke doelen en mensgericht werken
Paperback Nederlands 2025 1e druk 9789020999402Samenvatting
In Intelligente Organisaties ontdek je hoe je de kloof tussen menselijkheid en zakelijke doelstellingen overbrugt.
Dit boek biedt concrete inzichten en tools om eigenaarschap te activeren en duurzame verandering te realiseren op individueel, team- en organisatieniveau. Als lezer blijf je bovendien niet hangen in bewustwording. Het boek biedt duidelijke stappen en oefeningen om verandering echt in gang te zetten. Een must-read voor hr-professionals, leiders en veranderaars die een toekomstbestendige werkomgeving willen creëren.
Waarom?
Recht uit de werkvloerrealiteit
Verbindt businessdoelen en mensgerichtheid
Activeert eigenaarschap op elk niveau
Gebaseerd op jaren praktijkervaring
Wat?
Oplossingen voor de 'Business & Being'-kloof
Tools voor zelfleiderschap en veerkracht
Technieken om weerstand om te buigen
Strategieën voor mensgerichte organisaties
Voor wie?
Hr-professionals die impact willen maken
Leidinggevenden die mens én resultaat verbinden
Veranderingsmanagers met focus op duurzaamheid
Iedereen die menselijkheid wil integreren in werk
Specificaties
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan