Bekijk resultaten in...
Alle producten Managementboeken Seminars + Trainingen Online magazine Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
73 resultaten
Alle producten
e-bookNederlands152 blz.9789401806336 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1900
Evergreen 1080 dagen in de top 100
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Direct te downloaden
gebondenNederlands236 blz.9789491710285 1e druk 9-2-2023
Verkooppositie Positie #984
Top 100 18 dagen in de top 100
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.  Meer
42,65
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands200 blz.9789401808835 1e druk 24-6-2022
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3957
Top 100 90 dagen in de top 100
Dit boek beschrijft de methode CATS RVM, waarin middels realisatie- en verificatiemanagement de relatie wordt gelegd tussen contractmanagement en project- en servicemanagement.  Meer
49,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands152 blz.9789401806282 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #158
Evergreen 1080 dagen in de top 100
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands144 blz.9789089651150 1e druk 8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1084
Evergreen 954 dagen in de top 100
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen.  Meer
21,50
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands140 blz.9789492221360 1e druk 6-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie.  Meer
23,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands201 blz.9789087539771 1e druk 21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookNederlands140 blz.9789492221469 1e druk 2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie.  Meer
10,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands240 blz.9789037257670 4e druk 16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning.  Meer
43,75
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands196 blz.9789401804608 1e druk 8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1556
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).  Meer
39,24
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels320 blz.9789401810487 1e druk 23-1-2024
andere uitgaves beschikbaar
This book describes the CATS RVM methodology that proposes realization and verification management as a way to establish the relationship between contract management and project and service management.  Meer
49,-
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3445
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Gratis verzonden | Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands200 blz.9789401808859 1e druk 24-6-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft de methode CATS RVM, waarin middels realisatie- en verificatiemanagement de relatie wordt gelegd tussen contractmanagement en project- en servicemanagement.  Meer
49,-
Direct te downloaden
e-bookNederlands152 blz.9789401804448 1e druk 27-5-2019
Verkooppositie Positie #2666
Top 100 97 dagen in de top 100
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookNederlands196 blz.9789401804622 1e druk 8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).  Meer
39,24
Direct te downloaden
e-bookEngels201 blz.9789401806169 1e druk 14-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
This module covers the 'core' service management activities and expands the current scope of ITIL to include the 'creation' of services.  Meer
111,18
Direct te downloaden
e-bookEngels180 blz.9789401804400 1e druk 23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4379
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookEngels166 blz.9789401802086 1e druk 1-2-2017
Service Automation is the concept of achieving customer loyalty by the use of automated technologies and builds upon a large demographic and sociological trend.  Meer
65,05
Direct te downloaden
paperbackEngels440 blz.9789401801577 1e druk 4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle.  Meer
147,34
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
e-bookEngels9789401803854 1e druk 13-2-2019
Service management has never been so important, as all organizations are either receiving or providing services to and from others.  Meer
98,05
Direct te downloaden

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale